FIND ME AT :-

Friday, July 8, 2011

nak jugak.!



okey ntah tertibe angin kuskus aku dtg mngila na beli sugar glider ,abah nak satu..please abah ,tpi aku cmpe abah tak bgi sebab
aku : abah,nak beli sugar glider boleh.?
abah : nak buat ape bela.?
aku : nak jaga laa,
abah : kucing dalam sangkar pon tak terurus ,ney nak beli sugar giler plak..
aku : ala boleh laa
abah : jaga je kucing tu,anggap dia mcm sugar glider,okey.!

sebab tu laa abah tak bgi,alaaa nak jugak beli,tak pe,aku jual kucing beli sugar glider..HAHA.ish2 tak baek la aok ney,ohh tergoda tengok mate sugar glider tuu,sume ney berpunca dri tv3 sbb tnjuk sgmen sugar glider..tertiba plak :)

6 comments:

Anonymous said...

suka2 !
salam perkenalan http://muhammadaliafandy.blogspot.com/

nisaaa azlan said...

saya lagi suka :)

yaya_flanella said...

mahal kot menatang ni =.=

nisaaa azlan said...

kalau tak silap seekor seratus lebih

....~MissMarshmalloW..~ said...

eii geliii la..kah3..

http://www.mallowello.blogspot.com/

nisaaa azlan said...

comel ape