FIND ME AT :-

Thursday, December 15, 2011

MERDEKA !

ASSALAMUALAIKUM . . .
^
|
|
|
|
|
nampak tajuk aku hari ney ,haha , setelah sebulan bertaruh otak menjawab SPM @ SIJIL PELAJARAN MALAYSIA akhirnya aku berjaya mengharungi cabaran tersebut muahaha ,memang happy la kan haha ,parok weyh nak jawab ,aku ambik 9 je mata pelajaran tapi gaye macam aku ambik 20 je ,baa 20 ark , mati bergolek aku nak jawab , selain perasan gembira , perasaan sedih pong ade SEBAB.? yela lepas ney tak boleh dah hangout ngan member ,maklumla masing-masing akan melalui haluan masing-masing , begitu jugak aku ==" , apa boleh buat ,kite sebagai manusia perlu mengikut peredaran masa kan.?itulah lumrah manusia ,tak lupa juga ,bila dah abis sekolah ney ,hubungan ngan member pon dah renggang SIKIT, sebab.?kalau time kita kat sekolah ,kita kalau boleh 24 jam nak melekat ngan member dari situ hubungan kita ngan member rapat ,tapi bila dah abis sekolah , masing-masing sibuk denganhal masing-masing , ada yang keja ,ade yg sambung belajar ade yg KAHWIN ,haha dan bila dah smbng beljar or keja ,mesti kita akan dapat kawan baru kan kan ,jangan nak cakap tak lakan .HAHA
 
 
 di sebabkan masing-masing cuak dengan exam tersebut ,hubungan aku ngan dia pon dah makin renggang ,die tak mesra macam dulu ,cehhwah :) , aku rindu dia yg lame ,setiap hari aku harap ,dia berubah jadi macam dia yg lame tapi nampak gayenya hampeh ,T_T ,mungkin exam ney mengubah dia kepada seorang yg lebih matang . 

bila dah abis SPM ney ,aku start takut sebab kena fikir apa aku nak buat dengan masa depan aku ,dan paling penting pasal PLKN pulak ,haishhh ,nak atau tak nak ,aku kena laluinya ,itulah kehidupan ,takut mana pon ,kita kena harunginya untuk meningkat kehidupan kita kan .

nota mata : dah gaya karangan plak ,layan je ,aku bercerita sambil layan lagu LEMONADE MOUTH




 






     

3 comments:

CikTeddyCorner said...

kite pon spm..huhu
neway,nk komen skit boleh psal blog kamu?rasanya mcm susah sikit nk bace entry sbb pnggunaan warna n latar blkg^^
neway,hope u and him will be like b4 and gudluck for plkn^^


jom singgah cik :)

MéuzAngelo™ XXIII said...

bukak2 je ade lagu.. terus cpt2 comment dan tutup blog.. :)

nisaaa azlan said...

thanks effa
mengapa kenapa meuz.?