FIND ME AT :-

Sunday, April 8, 2012

new hijabs

assalamualaikum semua .

nampak entry aku kat atas tu.? hari ney aku nak cakap sikit pasal tudung yang aku baru beli dari HAWANI HIJABS .mula-mula aku tak tau pong pasal online shop ney .tapi pada satu hari aku di suggestkan oleh seorang gadis untuk melihat online shop ,aku pong tengok la ,belek punya belek tudung-tudung yang ada salam tu ,tibe-tibe aku terpegun melihat tudung yang di sediakan oleh hawani hijabs .Ini salah satu tudung yang aku beli di situ

serius aku cakap tudung ney memang senang nak bentuk sebab kain diatidak terlalu "lembut". memang ada setengah orang cakap corak dia macam alas meja ,tapi bila anda pakai anda akan tau bertapa cantiknya .
selain itu tudung ini boleh digayakan dengan pelbagai gaya tersendiri .okey itu saja coletan .bye

1 comment:

syakira said...

dh tgk..mahalla dear..hrge online lain..plg mahal pun rm13..corak same je..siap ada yg jual 15 termasuk pos..my sis study dkt unisel..she bought 1 for rm10 only..nway..u look so pretty..luv it! ^,^